חופשת החלומות בים המלח: עם מלונות רשת ישרוטל, החופשה שלכם תהיה לא פחות ממושלמת

אחד מהמקומות היפים ביותר בישראל הוא ללא ספק אזור ים המלח אשר מושך אליו אלפי מבקרים מדי שנה, ולא בכדי. המקום הנמוך ביותר בעולם עבר מהפך בשנים האחרונות המגיע לידי ביטוי בשפע של אטרקציות ופעילויות שנפתחו באזור לצד מלונות ברמה של ארבעה וחמישה כוכבים אשר מציעים חווית אירוח מושלמת ובלתי נשכחת. אם גם אתם מתכננים חופשה חלומית בים המלח ומתלבטים לגבי הלינה, זה הזמן להכיר את המלונות של רשת ישרוטל שישדרגו לכם את החופשה ויהפכו אותה לבלתי נשכחת.

מלון נבו – חווית בוטיק בלב ים המלח

רשת ישרוטל נחשבת לרשת המלונות המובילה בישראל, כאשר לרשת כמה מלונות בים המלח כמו למשל מלון נבו שזוכה לביקורות מצוינות מצד האורחים, ולא בכדי. מדובר במלון המדורג ברמה של חמישה כוכבים ומציע חווית אירוח יוצאת דופן המגיעה לידי ביטוי בחדרים גדולים ומאובזרים המשקיפים אל עבר הנוף, קרבה לחוף ים המלח כולל שירות אישי הניתן בעבור כל אורח לצד מתחם ספא מפנק הכולל את ספא "אספרי" המציע מגוון גדול של טיפולי גוף ויופי המבוססים על שימוש בחומרי גלם איכותיים, כמו למשל בוץ מים המלח. מלון זה יכול להתאים בצורה מושלמת גם לצעירים וגם למשפחות, כאשר דרך האתר ניתן לבצע הזמנה של דילים למלון בעלות כספית אטרקטיבית ועם ידיעה ברורה כי בעת ההגעה תקבלו יחס VIP, כפי שיעידו אורח המלון אשר דיווחו על רמת שביעות רצון גבוהה מאוד גם כתוצאה מהשירות וגם כתוצאה מהאווירה הרגועה והפסטורלית שיוצרת חווית בוטיק, בלב אזור ים המלח.

 

 

מלון גנים – חופשה שלווה

מלון גנים הוא אחד מהמלונות המבוקשים ביותר של רשת ישרוטל, ולא בכדי. מדובר במלון המעוצב באווירה חמה וביתית, כאשר היתרון של המלון נובע גם בשל המיקום המצוין שלו אבל גם בשל חדרים מעוצבים בטוב טעם עם מרפסת המשקיפה אל עבר הנוף היפהפייה של ים המלח. במלון שתי בריכות גדולות שאחת מהן היא בריכת ים הפועלת בכל ימות השנה, לצד מתחם ספא המשלב גם טיפולים טבעיים, ג'קוזי כמו גם סאונה. המלון היוקרתי הזה מדורג ברמה של ארבעה כוכבים והוא מתאים לכל סוג של חופשה – בין אם אתם מתכננים להגיע עם בן או בת הזוג או במתכונת משפחתית, כאשר לכל אורך השהות תוכלו להיות בטוחים כי אתם משקיעים את כספכם בחוכמה, בשל שירות מקצועי הניתן על ידי צוות מיומן ומקצועי, כל זאת מתוך מטרה לאפשר לכם לצאת לחופשה מפנקת ובלתי נשכחת.

הזמנה של מלון בים המלח – בלחיצת כפתור

אם עד לפני מספר שנים נדרש היה להתקשר לשירות הלקוחות ולהזמין חדרים במלון, כיום ניתן להיעזר באתר של רשת ישרוטל לטובת ביצוע הזמנה לחדרים במלונות ים המלח, כאשר היתרון של הזמנה דרך האתר נובע גם בשל היכולת לחסוך זמן אבל גם לקבל הנחה בגובה של כ-5% למזמינים באתר. בנוסף, רשת ישרוטל מציעה מגוון רחב של דילים לחופשה זוגית או משפחתית בים המלח, ועל כן רצוי לנצל את ההטבות כבר עכשיו לטובת תכנון של חופשה המשלבת גם מלון יוקרתי.

לסיכום

אם אתם מתכננים להגיע בקרוב לים המלח, עכשיו זה הזמן להזמין חדר במלון גנים או במלון נבו שזוכים לביקורות מצוינות מצד האורחים לצד מיקום מנצח שיאפשר לכם לנצל את החופשה המתקרבת שלכם בים המלח באופן הטוב ביותר ועם שימת דגש על מענה המותאם בדיוק לצרכים שלכם. אז קדימה, למה אתם מחכים? זה הזמן לבצע הזמנה ובכך להוביל לארגון חופשה באפס מאמץ ובמקסימום תוצאה מבחינת החוויה.

מאמרים אחרונים

דברו איתנו!

מסע באמזונס

נגישות